جوانه


جوانه


اس ام اس های معنی دار

 

اس ام اس معنی دار

 

یادم نرود که :

من تنها هستم ، اما تنها من نیستم . . .


اس ام اس زیبا

 

باران رحمت خدا همیشه می بارد

تقصیر ماست که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم!


اس ام اس زیبا

 

در عجبم

از سیب خوردنِ مان

که

از آن فقط ” چوبش ” باقی می ماند.

مگر این همه چــــــوب که خوردیم

از یک سیــــب…..شروع نشد !؟


اس ام اس معنی دار

هر بار که دلی رو شکستی یه میخ به دیوار بکوب و هر وقت جبرانش کردی اون میخ رو از دیوار در بیار.
فقط فراموش نکن که جای میخ همیشه رو دیوار می مونه.


اس ام اس معنی دار

من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد به من،من خودم بودم و یک حس غریب،که به صد عشق و هوس می ارزید..

اس ام اس معنی دار و جدید

 

ای کاش انسانها همانقدر که ازارتفاع میترسیدند , کمی هم از پستی هراس داشتند !!


جملات معنی دار زیبا

 

هیچ وقت گریه نکن چون هیچکس لیاقتش رو نداره ! اون کسی هم که داره طاقتش رو نداره


اس ام اس معنی دار زیبا

 

جاده خوشبختی در دست تعمیر است دور بزن این اسمش تقدیره…


اس ام اس معنی دار

 

پروانه اغلب فراموش می کند که روزی کرم بوده است.


 

 


نويسنده: عباس اخوان | تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |